2015. augusztus 1., szombat

3. rész

Sziasztok Drágák! Ma meghoztam nektek jó sok kihagyás után a 3. fejezetet! Remélem tetszeni fog, és nem haragszotok meg ezért az egy hét kihagyásért. Sajnos ismét nem tudom, hogy a következő fejezetet mikor hozom, ugyanis megint megyek egy táborba, ha jól tudom augusztus 10- től. (Ha valaki jön Pusztaföldvárra a kézműves táborba, dumcsizhatnánk :D) Szóval, próbálom hozni majd a részeket. Jó olvasást, Lydia!

-         Szia! – köszöntöttem. Jeanine leült a pamlagra, majd maga mellé invitált. A kávézóasztalra már rengeteg könyv ki volt készítve.
Leültem Jeanine mellé a kanapéra, és egyből bele is kezdett. Rengeteg információt megtudtam a városunk irányításáról, a Bátrak által biztosított katonaságunkról, a Csoportnélküliekről. Miután minden információt elmondott, röpke másfél óra alatt, áttértünk személyesebb témákra. Megtudtam, hogy eredetileg nem akarta a városunk irányítója lenni, de a szülei kötelezték rá. Még mindig ebben a posztban dolgozik, attól, hogy édesapja, és édesanyja is meghalt már. Mára már teljesen elfogadta, hogy bármi rosszat csinál, a világunkat sodorhatja vele bajba. Mesélt nekem arról, hogy az édesapám Művelt volt, de csoportot váltott, és inkább az Önfeláldozókat választotta. A koráról mindig is hazudott, ugyanis csak három évvel idősebb Jeaninenél. Mind a kettőnket örökbe fogadtak Beatrisszel.  Régen nagyon jóba volt Jeanine apámmal, és mai napig nem érti, miért váltott csoportot. Végül, éjfél körül elbúcsúztam Jeaninetől, és visszamentem a szobánkba. Túl sok információ volt ez így egy napra. Mikor beléptem a szobánkba, a lámpát égve találtam, és Alexanderék ott ültek a kanapén.
-         Azt hittük, hogy ott töltöd az éjszakát! – kacsintott rám üdvözlésképpen Veronica
-         Csak beszélgettünk. – morogtam az orrom alatt. – Na, én megyek aludni. Jó éjt! – köszöntem el tőlük gyorsan. Nem akartam a képzelgéseiket hallgatni.
-         Jó éjt gavallér! – mondta Alexander nevetve, majd újra belemélyedt az ölében tartott könyvébe
Beléptem a szobámba, és a szekrényemhez léptem. Kék falak mindenhol, és fehér csempe. A szoba közepén helyezkedik el az ágy, mellette mind a két oldalon egy – egy éjjeliszekrény, rajtuk egy – egy váza, benne virág. Az ágy felett egy hatalmas ablak van, amit sötétkék függönnyel lehet eltakarni. Gyorsan levettem a ruhám, és behúztam ezt a függönyt. Befeküdtem az ágyba, és egyből el is nyomott az álom.

***

Az elkövetkezendő napokban munkába állítottak minket. Jeanine mindig úgy szervezte, hogy vele dolgozhassak. Ennek kimondottan örültem, ugyanis akkor még nem mertem magamnak bevallani, de ma már tudom, hogy megkedveltem Jeaninet. Tehát reggeltől estig ügyködtünk azon, hogy a városban minden a helyén legyen. Egy nap, azonban Jeanine nem jött be dolgozni. Ő megteheti, hisz Ő a főnök. Nyugtattam magam. Ez így ment három napig. Mikor visszatért, este magához hívatott. Már a jól megszokott útvonalon mentem, mikor egyszer csak beleütköztem valakibe.
-         Figyeljél már a lábad elé! Hülye tudor! – szitkozódott, majd kikerült és elsietett. Valószínűleg nem művelt volt, a megszólítás alapján. Sajnos a sötéttől nem láthattam az arcát. Mikor végre odaértem Jeanine szobájához, az ajtóban várt már.
-         Gyere gyorsan! Valamit el szeretnék mondani! – mondta, majd beinvitált. A szokásos helyre leültünk, és a kezét hetykén a combjaira ejtette, majd rám nézett, és belefogott a mondandójába. – Tehát. Azt sejtjük, hogy az Önfeláldozók álszentek. Valójában a segélyeket nem a Csoportnélkülieknek adják, hanem megtartják. Így, arra jutottam a Bátrak egyik vezetőjével, hogy megszűntetjük az Önfeláldozók csoportját. – mondta Jeanine, én pedig egy pillanatra elfelejtettem levegőt venni. Hogy mi? – ezért, most nagy szükségem van rád. Egyedül te tudod a tervet rajtam kívül a Műveltek közül. Természetesen senkinek sem mondhatod el. Szükségem van rád, ugyanis ze értesz az egyik legjobban a programozáshoz, és a szérumkészítéshez. Szükségem van egy szérumra. Egy szérumra, amivel befolyásolni tudom az emberek gondolkodását. Egy szérumra, amivel rávehetem az embereket, hogy öljenek. Segítesz ebben? – kérdezte Jeanine, én pedig egy aprót bólintottam. Teljesen sokkos állapotba kerültem, amit valószínűleg Jeanine nem vett észre. Miután mindent megbeszéltünk, elbúcsúztam, és elindultam visszafelé a szobámba.
Mi a fene ütött belém? Segítek a volt csoportomat leigázni? Már nem tehetek mást. Igent mondtam Jeaninenek. Mikor visszaértem, bementem a szobámba, és ruhástól belezuhantam az ágyamba. Nem. Vagyok. Normális. Kattogott folyamatosan az agyam. Miért segítek én ebben? Mert nagy hatással van rám Jeanine. Gondolkodtam. Talán tényleg így lesz a legjobb.
Reggel mikor felkeltem, lecseréltem a tegnapi ruhám, amiben elaludtam, majd elvégeztem a reggeli rutinom. Reggeli, közben hírolvasás, fogmosás, fogselymezés, indulás. Ma is Jeaninenel dolgoztam, mint majdnem minden nap. Segítettem neki létrehozni a szérumot, de előre tudtam, hogy ez egy hosszú, és nehéz folyamat lesz. Tizenkét óra tájékában, feljött hozzám egy Bátor őr, aki a főbejáratnál őrködött, és szólt, hogy keresnek. Ki kereshet? Elindultam az őr után, le az udvarra. Mikor leértünk, egy Bátor katonát vettem észre, aki nekünk háttal állt. Mikor megfordult, megpillantottam Beatris ismerős vonásait. Annyira örülök, hogy itt van, de mivel figyelnek, ezért vissza kell fognom magam. A haját egy egyszerű lófarokban fogta össze a tarkója felett. A szeme eszelősen csillogott, és egy tetoválást láttam kikandikálni fekete öltözéke alól. Vérbeli Bátor lett.
-         Beatris! – köszöntöttem, majd erősen magamhoz húztam – Mit keresel itt? – kérdeztem, miután elengedett
-         Nem tartozok a Bátrakhoz. Soha sem leszek olyan, mint ők. – panaszolta – Vissza akarok menni anyáékhoz! – jelentette ki
-         Nem mehetsz. Ezt már nem néznék el az Önfeláldozóknak. – mondtam. Hogy gondolhat ilyenre? Nem mehet haza.
-         Kik? Miről beszélsz Caleb? – kérdezte összezavarodottan
-         A Műveltek. Állítólag az Önfeláldozók megcsapolják a készleteinket. – válaszoltam, mire könnybe lábadt a szeme
-         És te hiszel nekik? Anyáékról beszélsz! A volt csoportodról! – próbálta visszafogni a hangját, de nem igazán sikerült neki. Mindenki minket nézett
-         Most jobb, ha elmész. – mondtam neki. Nem bírom nézni, hogy akár igaza is lehet. Én Jeaninenek hiszek. Feltétel nélkül.
-         A csoport a család előtt igaz? – kérdezte, majd letörölte a kicsorduló könnycseppjeit, és elviharzott.
Nincs igaza. Ezzel győzködtem magam, miközben Jeaninehez tartottam. Nem is figyeltem, merre megyek, mikor egyszer csak az ajtaja előtt álltam meg. Valamit még le kell rendeznem. Bekopogtam, és vártam, hogy Jeanine ajtót nyisson.
-         Hát te mit keresel itt? – kérdezte, mihelyt megpillantott az ajtajában. Még munkaidő van. Na, mindegy.
-         Hozzád jöttem. – mondtam egyszerűen. – elmondjam, vagy ne mondjam? Még ki tudom magam vágni ebből a helyzetből. És mi van, ha ő nem így érez?
-         Mit szeretnél? – kérdezte – Valamit a munkáddal kapcsolatban?
-         Nem. Csak azt szeretném mondani, hogy… - kezdtem volna, ám ekkor kopogtattak, Jeanine pedig a száját húzva kinyitotta
-         Oh Eric! Mit szeretnél? – kérdezte lepetten Jenine. Mikor megpillantottam az ajtóban álló Bátort, rájöttem, semmi keresnivalóm itt. Még nincs.
-         Én mentem! Sziasztok! – köszöntem, majd kimentem Jeanine lakrészéből. Elegem van már abból, hogy hülyének nézzenek. Így visszamentem dolgozni. A szérummal nagyon lassan haladok. Kimondottan nehéz ilyet kikutyulni. Már vagy egy órája dolgoztam a mérgen, mikor Jeanine mögém sétált.
-         Caleb! Miért rohantál el olyan gyorsan? – kérdezte, majd lehajolt, hogy az arcunk egy szinten legyen. Mit ne mondjak, örülök, hogy a Művelteknek ilyen kivágottak a ruháik.
-         Nem fontos. – válaszoltam szűkszavúan.
-         Biztos az. Na mi volt az? - kérdezte, de az utolsó mondatot a fülembe súgta, amitől hideg borzongás járt át. Jeanine arca nagyon közel volt az enyémhez, így, mit volt mit tenni, a számat a szájára tapasztottam. Megnyugodtam, mikor nem lökte el, sokkal inkább ő is beszállt a csókcsatába. Az ajkaink egybeforrtak, és folyamatosan ostromolták egymást. Jeanine a hajamba túrt, miközben én a hátát simogattam.
-         Pont erről. – mondtam mosolyogva, mikor elválasztottuk ajkainkat majd visszamosolygott.

Jeanine aznapra felmentett a munka alól, és elmentünk a lakosztályára. Ott beszélgettünk, és elég gyakran csókcsatáztunk. Este nála maradtunk, és kanapén, a mellkasomon pihentetve a fejét elaludt, majd én is elszenderültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése